Prosty przepis na placki z kaszą jaglaną + dodatki.

by - piątek, marca 31, 2017


Ostatni wpis o rozszerzeniu diety, który przeczytasz TUTAJ, wspominał o kaszy jaglanej. Dzisiaj przedstawię Ci prosty przepis na placki z kaszą jaglaną. Wiek dzieci 9+ miesięcy.

Składniki:


  • Kasza jaglana 
  • Jajko
  • Mąka pszenna
  • Mleko 
  • Starte jabłko lub ugotowane warzywa dynia, cukinia, marchew
Wykonanie:

Kasze jaglaną gotujemy, ilość według uznania, ja zawsze robię na oko. Średnio kasze gotuje się 15 min. Ja Pod koniec dodaje jeszcze łyżeczkę osełki. Jeżeli jest to wersja także dla dzieci lub tylko dla dzieci nie solimy. Gdy kasza się ugotuje, odstawiamy do ostygnięcia. Następnie zabieramy się za ciasto, jak mogłaś się domyśleć jest to ciasto na naleśniki, jedni dodają do niego także wody, ja pomijam ten krok, dlatego, że tyle wersji na ciasto naleśnikowe przerobiłam, że trzymam się swojego. Do miski wlewamy mleko, jego ilość zależy od tego ile chcesz uzyskać ciasta. Następnie jajko i mąkę. Mieszamy do jednolitej konsystencji. Dodajemy kasze jaglaną, gdy ostygnie. Możemy wszystko zblendować, ale nie trzeba. Na koniec dodajemy dodatek w postaci startego jabłka lub wcześniej ugotowanych wspomnianych warzyw. Oczywiście można pominąć dodatki, wszystko według uznania :). Smarujemy patelnię odrobiną oliwy, smażymy do zarumienienia.



Smacznego!

___________________________________________________________
Podoba Ci się wpis? Poprawił humor, a może rozbawił? Zdenerwował? - niemożliwe! W każdym razie, polub wpis, podziel się z innymi jego treścią. I zalajkuj mój fanpage na fejsie! Dziękować Ci dobry człowieku :)

Polecane posty

15 komentarze

  1. Nie jadłam w takiej wersji placuszków, ale chętnie wypróbuję przepis.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się bardzo i mam nadzieję, że będą smakować :)

      Usuń
  2. O placuszkach z kaszą jaglaną nie słyszałam, ale chętnie wypróbuję przepis za miesiąc, kiedy to mój maluch osiągnie rekomendowany przez ciebie wiek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę. Koniecznie daj znać czy smakowały ;)

      Usuń
  3. Bardzo prosty i idealny przepis dla mojej córki chętnie go wypróbuję bo moja córka bardzo lubi takie placuszki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To bardzo się cieszę! Proszę dać znać czy jej smakowały ;)

      Usuń
  4. Bardzo prosty i idealny przepis dla mojej córki chętnie go wypróbuję bo moja córka bardzo lubi takie placuszki

    OdpowiedzUsuń
  5. W takiej wersji nie robiłam tych placuszków, ale wyglądają fajnie, wypróbujemy jutro :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Myślę, że przepis na danie dla każdego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. często robimy na słodko - koniecznie muszę spróbować wersji warzywnej

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio kasza jaglana rządzi w naszym domu. Niestety moja młodsza córcia nie trawi naleńsików, ani innych tym podocnych placuszków, ale przecież mogę zrobić je dla SIEBIE w niedzielny poranek. Prawda?

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja za mała, ale ja uwielbiam wszelkie kaszki, placuszki itp :P w wersji warzywnej wydaje się być ciekawe. Ale pewnie wygra ze mną lenistwo i dopiero zrobię coś podobnego jak zacznę Julce dietę rozszerzać, dla siebie mi się nie będzie chciało :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Próbowałam kaszy jaglanej ale zupełnie nie podeszła, niestety nie umiem pozbyć się goryczki. Sprobuję Twój przepis, to może sie przekonam

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyglądają smakowicie,chyba machnę takie.

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobał Ci się wpis, poprawiłam Ci humor powiedz mi o tym i udostępnij go świat!