Piasek kinetyczny - kupisz go w PEPCO, za małe pieniądze!

by - poniedziałek, marca 27, 2017

Kupisz go w pepco. Wspieranie motoryki małej

















Choć na dworze robi się już powoli prawdziwa wiosna, a pod koniec tygodnia temperatura maksymalna ma sięgać 20 stopni Celsjusza i nie będzie już tak czasu na siedzenie w domu i domowe zabawy. Ale dopiero parę dni temu, kupiłam dla dzieci właśnie ten piasek. Dlaczego tak późno? A to właśnie dlatego, że nie chciałam wydawać dużych pieniędzy, gdyby moje dzieci nie były nim zainteresowane. A uwierz mi, że ciężko je czasem zadowolić. Trafić w gust zabawkowy.

Będąc na zakupach w pepco, udało mi się dostać piasek kinetyczny za 29.99 zł. Głównie do zakupu skusił mnie fakt, że zabawa piaskiem kinetycznym wspiera rozwój motoryki małej. Z którą mój syn ma mały problem.

Piasek jak jego nazwa wskazuje "kinetyczny" lepi się do siebie bezproblemowo, łatwo zbiera czy sprząta. Nie wiem kto jest jego pomysłodawcą, ale należą mu się brawa!

Dzieci ku mojemu zdziwieniu, były zafascynowane. Junior nie bał się dusić go w dłoniach, ugniatać, budować, jak w przypadku ciastoliny, która u nas się nie sprawdziła do końca. Maja, która ma osiemnaście miesięcy, również bawiła się dobrze, choć nie długo. Ale to o co mi najbardziej chodziło w zabawie piaskiem kinetycznym, to rozwijanie motoryki małej, która u młodej rozwija się w dobrym kierunku. Piasek przeznaczony jest dla dzieci 3+, ale i tak nie zostawiam ich bez kontroli, bo przekonałam się, że dzieciom przychodzą do głowy rożne pomysły w rożnym wieku.
Piasek kinetyczny jest też fajną formą zabawy dla całej rodziny. Bo kto z nas rodziców kiedyś nie uwielbiał robić babek z piasku, zamków, mostów? No właśnie chyba każdy z nas czerpał z tego przyjemność i pobudzał fantazje. Teraz możecie w domowym zaciszu bawić się razem z dziećmi. Przyznam, że jak usiądę z dzieciakami, to siedzę i siedzę, tak mnie uspokaja i wycisza wzajemne budowanie.



Żałuje tylko, że nie mam zdjęcia opakowania, bo w pepco dostępne są dwa rodzaje. Dwu kolorowy z foremkami, który posiadamy my i kolor neutralny piasku bez żadnych dodatków w postaci foremek. A jego cena wynosi 19.99 zł.

____________________________________________

Podoba Ci się wpis? Poprawił humor, a może rozbawił? Zdenerwował? - niemożliwe! W każdym razie, polub wpis, podziel się z innymi jego treścią. I zalajkuj mój fanpage na fejsie! Dziękować Ci dobry człowieku :)


Polecane posty

6 komentarze

  1. Właśnei nad nim się wczoraj w pepco zastanawiałam, bo chłopaki już dawno prosili a jeszce się kinetycznym nie bawiliśmy ale.. podobno mozna zrobić taki piasek samodzielnie i wychodzi jeszcze taniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale to nie to samo. I brak koloru. Ja przyznam szczerze, że wolałam kupić niż bawić się w samodzielne robienie. Bo gdyby nie wyszło wszystko poszloby do kosza.

      Usuń
  2. My też mamy piasek kinetyczny i kiedy przychodzą dzieci co córki to piasek robi furorę bo najchetniej się nim bawią. :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę też to upolować bo moja córka bardzo taki chciała. Lubi bardzo ciastoline i zabawy tego typu.

    OdpowiedzUsuń
  4. mieliśmy na czas zimowych tęsknot za piaskownicą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. My same robimy piasek z przepisu: http://www.pani-domowa.pl/2016/10/piasek-kinetyczny-diy.html Karolinka zużywa go duże ilości ostatnio więc wybieramy ten robiony samodzielnie :) Kolorki właśnie wczoraj dodawaliśmy poprzez dodanie barwników spożywczych :)

    OdpowiedzUsuń

Jeżeli podobał Ci się wpis, poprawiłam Ci humor powiedz mi o tym i udostępnij go świat!